Durant el mes de setembre de 2019, els locals de la societat van ser llogats per a l’equip de rodatge de la sèrie que veu ja la llum

PMB. El proper divendres 4 de desembre, Movistar+ estrena els dos primers capítols de la sèrie Dime quién soy, basada en la novel·la de Julia Navarro. La sèrie consta de nou episodis dirigits per Eduard Cortés (La vida de nadie, The Pelayos, Merlí) i protagonizats per Irene Escolar (Gernika, Altamira o La corona partida). Va ser presentada el passat mes de setembre al Festival de Cine de San Sebastián i es tracta d’un ambiciós viatge al llarg del segle XX repassant els fets històrics més destacats (de la Guerra Civil a la Segona Guerra Mundial) de la mà de la seua protagonista: Amelia Garayoa.
Entre les més de 300 localitzacions i recreacions digitals es troba la nostra ciutat Alcoi, sent Apolo un dels centres neuràlgics de la seva producció transformant la nostra societat en una ‘xicoteta Cinecittà’ en què el Club Social es va convertir en un gegantesc magatzem de vestuari i les aules de l’Escola en eventuals salons de maquillatge durant el passat mes de setembre de 2019. Aquest projecte va formar part d’Alcoi Film Office, presentat en la passada Fira Internacional de Turisme Fitur 2019 a Madrid, sent una entitat de caràcter públic que es constitueix amb la finalitat de promoure, impulsar i fomentar el sector audiovisual a la nostra ciutat atraient, incentivant, facilitant i donant suport al rodatge d’obres audiovisuals.